Гарантійні плани UCare
|
БазовийПЛАН
|
ПлюсПЛАН
|
ПлатинаПЛАН
|
---|---|---|---|
Розширена гарантія до 3 років |
![]() |
![]() |
![]() |
Безкоштовний ремонт по розширеній гарантії |
![]() |
![]() |
![]() |
Міжнародна гарантія (1 рік) |
![]() |
![]() |
![]() |
Гарантія на випадкові пошкодження |
![]() |
![]() |
![]() |
25% витрати на ремонт (за кожен випадок) за гарантією від випадкового пошкодження. Застосовуються умови та положення* |
![]() |
![]() |
![]() |
Пошкодження внаслідок розливу |
![]() |
![]() |
![]() |
Протипожежний захист |
![]() |
![]() |
![]() |
Пристрій ремонтувався в неавторизованих сервісних центрах, не схвалених UBUY.
Пошкодження виникли внаслідок навмисної поломки.
Множинні підозрілі пошкодження на одній або різних сторонах пристрою.
Вигин або вм'ятини на корпусі пристрою або будь-які інші косметичні пошкодження.
Множинні або комбіновані пошкодження, такі як поломка і розлив рідини одночасно, а також повне занурення в рідину.
Несправності, що виникли внаслідок неправильного використання, навмисної недбалості, неправильних налаштувань, неправильного встановлення та використання невідповідних аксесуарів.
Серійні номери були змінені, підроблені, повністю або частково видалені, або етикетка була знята.
Приладдя, що додається до виробу.
Планове технічне обслуговування та чищення.
Пошкодження даних/обладнання/програмного забезпечення внаслідок вірусної інфекції тощо.
Неможливість захистити вашу техніку від зараження шкідниками, гризунами тощо.
Гарантія не поширюється на витратні деталі, такі як фільтри в очищувачі води або кухонному димоході, які розраховані на певний термін служби і, отже, замінюються споживачем.
Витрати на доставку та митні збори, якщо заміна надсилається вам.
Будь-які пошкодження, спричинені не схваленими модифікаціями специфікацій виробника, включаючи недотримання інструкцій виробника.
Гарантія не підлягає передачі.
Гарантія не поширюється на відновлення даних будь-якого продукту, який має засоби для зберігання даних у цифровому вигляді на пристрої.
UBUY може скасувати гарантію на товар і повернути гарантійну суму, якщо вважатиме, що товар не підлягає гарантії.

У разі виявлення дефекту або пошкодження товару клієнт повинен віднести товар до сервісного центру виробника або авторизованого сервісного центру з оригіналом рахунку-фактури на товар. Якщо сервісний центр стягує плату за ремонт, клієнт повинен надіслати UBUY авторизований рахунок-фактуру для відшкодування, заповнивши гарантійну заяву через свій обліковий запис.
У разі пошкодження деталей, клієнт повинен зв'язатися з UBUY, якщо деталі будуть доступні, то UBUY надішле їх клієнту, а клієнт повинен буде оплатити доставку і митні платежі. Якщо деталей немає в наявності, то покупець може отримати товар зі свого боку, а UBUY відшкодує вартість деталей (доставка + митні платежі не відшкодовуються).
Якщо товар взагалі не працює і не підлягає ремонту, UBUY знайде заміну для покупця (після застосування амортизації*), клієнт повинен буде сплатити доставку і митні збори. Якщо заміна неможлива, UBUY відшкодує вартість товару (з урахуванням амортизації*).
У разі претензії щодо пожежі необхідно надати наступні документи до авторизованого сервісного центру або UBUY:
- Пристрій повинен бути присутнім і переданий UBUY в будь-якому стані.
- Пошкодження відшкодовуються лише у випадку зовнішньої випадкової пожежі.
- Копія рахунка-фактури на ім'я покупця. Копія ідентифікаційної картки покупця.
- Копія звіту пожежної охорони з підписом і печаткою.
Амортизація буде нараховуватися на основі річних нарахувань і буде наступною
- 1-й рік – 10% від вартості товару
- 2-й рік – 20% від вартості товару
- 3-й рік – 30% від вартості товару