Політика доставки
Забезпечення задоволеності клієнтів завжди було нашим головним пріоритетом. Наша головна мета — гарантувати безпечну доставку відправлень клієнтів у відведений проміжок часу.
Наша команда ретельно відстежує всі посилки з моменту відправки до їх успішної доставки клієнтам. Ми сподіваємося зміцнити довіру і викликати посмішки на обличчях наших клієнтів із кожним доставленим замовленням.
Процес і процедура доставки
Товар(и) відправляється (ються) від продавця на наш склад. Перед відправкою нашим клієнтам продукція ретельно перевіряється на складі. Ми здійснюємо своєчасну доставку цих вантажів за допомогою сторонніх кур’єрських служб, які доставляють замовлення клієнтам від нашого імені.
Варіанти доставки:
Коли ви розміщуєте замовлення, ви можете вибрати варіанти доставки під час оформлення замовлення. Попередня дата, зазначена в описі товару, значно впливає на час доставки.
Вартість доставки:
Загальна вартість доставки розраховується на сторінці оформлення замовлення. Вартість доставки залежить від ваги та розміру товару, а також від обраного способу доставки. Вартість доставки змінюватиметься з кожним додатковим товаром, доданим у кошик. Клієнти можуть більше заощадити на доставці, збільшивши розмір кошика замість того, щоб робити замовлення окремого товару.
Важливі моменти, які слід враховувати під час доставки:
Переконайтеся, що ви уважно ознайомилися з наступними показниками:
-
Обмеження щодо упаковки:
Згідно з нормами і стандартами Міжнародної авіаційної організації, продукти, що містять легкозаймисті рідини, стиснуті гази, рідкі гази, окислювачі й легкозаймисті тверді речовини, підлягають обмеженням по упаковці залежно від їх обсягу. Ваше замовлення буде доставлено кількома пакунками, якщо вони містять такі продукти.
-
Відправлення, що застрягли на митниці:
Щодо кожного такого замовлення, зробленого клієнтом на сайті Ubuy, одержувач у країні призначення у всіх випадках є «зареєстрованим імпортером» й повинен дотримуватися всіх законів і правил даної країни призначення щодо продукту(ів), придбаного(их) на сайті Ubuy.
Процедурою митного оформлення зазвичай займається кур'єрська компанія. У разі, якщо відправлення затримується на етапі митного оформлення через відсутність або нестачу належних паперів/документів/декларації/ державної ліцензії чи сертифікатів, необхідних від «зареєстрованого імпортера»:
- Якщо «зареєстрований імпортер» не надасть необхідні документи й папери митним органам, і в результаті товар(и) буде конфіскований(и) митницею, Ubuy не виплачуватиме відшкодування. Тому ми наполегливо рекомендуємо вам заздалегідь підготуватися й надати відповідні документи на вимогу митних органів.
- Якщо вантаж повертається на наш склад у разі відсутності/нестачі документів тощо. З боку клієнта, відшкодування буде здійснено тільки після вирахування витрат на зворотну доставку з вартості товару. Вартість доставки та митні збори не будуть включені в суму повернення.
-
Повернення недоставлених відправлень/відправлень, від яких відмовився клієнт
Коли відправлення буде схвалено митними органами, відповідна кур’єрська компанія зв’яжеться з клієнтом і організує доставку замовлення:
У разі, якщо клієнт не відповідає, відмовляється прийняти доставку або відмовляється сплатити відповідні мита та податки, належні перевізнику після доставки. Відправлення буде повернено в країну походження.
The customer may file a refund claim for the above cases. If the shipment is eligible for a refund per Ubuy Return Policy then the Shipping, Custom and other charges (Tax, Gateway charges etc) will not be included in the refund. The Restocking Fee, Customs & VAT(If Applicable) will also be deducted from the total price of goods affected in the shipment.
Якщо вантаж не повернутий або товар(и) не підлягає поверненню, клієнт не має права на відшкодування.
-
Заборонені товари та товари з обмеженнями на ввезення в країну призначення:
Ubuy прагне до дотримання законів і гарантує, що товар(и) відповідає(ють) нормативним вимогам і вимогам безпеки у відповідних країнах. Однак не всі товари на сайті Ubuy можуть бути доступні для покупки в країні призначення. Ubuy не дає жодних обіцянок або гарантій щодо доступності будь-якого товару (товарів) на сайті у відповідній країні призначення клієнта.
Усі товари, придбані на сайті Ubuy, у будь-який час підпадають під дію всіх експортних і всіх торгових і тарифних норм будь-якої держави з відповідною юрисдикцією. При наявності мільйонів товарів на нашому сайті/додатку важко відфільтровати ті, які не можуть бути відправлені через митні норми і процедури конкретної країни.
Клієнт, який купує товар(и) через сайт Ubuy, і/або одержувач товару(ів) у країні призначення несуть повну відповідальність за забезпечення законності імпорту товару(ів) у країну призначення, оскільки Ubuy і його філії не роблять жодних тверджень, заяв або обіцянок будь-якого типу щодо законності імпорту будь-якого товару (ів), придбаного на сайті Ubuy, у країну світу. Якщо замовлений товар (и) відноситься до обмеженого або забороненого товару й не схвалений митними органами країни призначення, клієнт не має права на відшкодування.
Причини затримки:
Розрахунковий строк доставки, наданий Ubuy, відображає найбільш стандартну доставку. Тим не менш, деякі замовлення можуть іноді затримуватися на більш тривалий термін із таких причин:
- Негода
- Затримки рейсів
- Національні свята чи фестивалі
- Процедури митного оформлення
- Стихійні лиха
- Масовий спалах захворювання.
- Інші непередбачені обставини
Відстеження відправлення:
Усі відправлення можна відстежити за ідентифікаційним номером замовлення на сторінці відстеження. Опція «Відстеження замовлення» знаходиться в нижній частині нашого сайту. Користувачі додатку знайдуть опцію «Відстежити замовлення», натиснувши на значок меню у верхній лівій частині додатку. Користувач може натиснути на «Мої замовлення» й легко відстежити відправлення.
У разі потребі зверніться до служби підтримки для подальшої допомоги.