Політика повернення та відшкодування
Ви отримали неправильний, пошкоджений, дефектний товар (и) або товар(и) з відсутніми частинами? Не турбуйтеся, наша служба підтримки та операційна команда готові допомогти вам найкращим чином. Наша мета — надавати клієнтам виняткові послуги.
Політика та процедура повернення
Клієнт може повернути неправильний, пошкоджений, дефектний товар або товар( з відсутніми частинами або неповний товар. У разі пошкодження товару клієнт повинен повідомити про це призначену кур’єрську компанію та Ubuy протягом 3 днів після доставки, а в інших випадках строк повернення сягає 7 днів після доставки. Наша політика не передбачає розгляд претензій клієнтів після 7 днів із моменту доставки. Просимо вибачення за завдані незручності.
In the event that a return request is approved, the customer will receive a return shipping label via Email. The customer must print this label and attach it to the returned products. The designated shipping company will contact the customer to Pick up the package from the customer’s original delivery address and the customer is responsible to handing over the package along with the products and label to the shipping company. The shipping company will then handle the return process and ensure the products are returned to one of Ubuy's international warehouse(s). The customer will not incur any return charges.
Для повернення будь-якого товару покупець повинен виконати наступні умови:
- Клієнт має зв’язатися з нами протягом 7 днів після доставки.
- Товар має бути невикористаним і придатним для повторного продажу.
- Товар має бути в оригінальній упаковці, включно з коробкою бренду/виробника, ярликом MRP, керівництвом користувача й гарантійним талоном.
- Товар має бути повернутий покупцем у повній комплектації з усіма аксесуарами, що додаються до нього, або безкоштовними подарунками.
Клієнт має зв’язатися з нашою службою підтримки, щоби повідомити про проблему, пов’язану з пошкодженим, дефектним або неправильним продуктом.
Клієнт має надати/завантажити всі необхідні зображення і відео з коротким докладним описом, яке допоможе команді розібратися зі справою.
Категорії товарів та умови, що не підлягають поверненню:
- Поверненню та відшкодуванню не підлягають такі категорії товарів, як предмети жіночого туалету, нижня білизна, купальники, косметика, парфумерія/дезодоранти, безкоштовний одяг, бакалія й делікатеси, ювелірні вироби, товари для тварин, книги, музика, фільми, батарейки тощо.
- Товари з відсутніми етикетками або аксесуарами.
- Цифрові продукти.
- Продукти, які були підроблені або мають відсутні серійні номери.
- Товар, який використовувався або був встановлений покупцем.
- Будь-який товар не в оригінальній формі чи упаковці.
- Відремонтовані або вживані продукти не підлягають поверненню.
- Продукти, які не є пошкодженими, дефектними або відрізняються від того, що було замовлено спочатку.
Політика та процедура відшкодування
У разі повернення товару процес повернення почнеться тільки після того, як товар буде отриманий, оглянутий і досліджений на нашому складі, і таким чином буде доведено, що товар відповідає критеріям відповідності. Схвалення або відмова в поверненні товара залежить від результатів розслідування, проведеного відповідальною командою.
Щойно ми ініціюємо повернення, знадобиться приблизно 7–10 робочих днів, щоби сума відобразилася в первісному способі оплати. Однак цей термін варіюється залежно від стандартів врегулювання банку. У разі з Ucredit сума буде відображена на вашому рахунку Ubuy протягом 24–48 робочих годин. Для отримання додаткової інформації зверніться до нашої служби підтримки.
Політика повернення митних зборів, податків і ПДВ у разі неправильного, пошкодженого, дефектного товару(ів) або товару(ів) з відсутніми частинами:
- Якщо Ubuy стягує з покупця мита, податки або ПДВ, ця сума буде повернута через платіжний шлюз.
- Якщо митні збори, податки або ПДВ не стягувалися Ubuy заздалегідь, сума буде повернута тільки у вигляді Ucredit.
Зверніть увагу, що митні збори, податки і ПДВ не повертатимуться, за винятком випадків, коли поставляється неправильний, пошкоджений, дефектний або товар з відсутніми частинами/неповний товар.
Товари для розпродажу:
Товари, які є частиною будь-якої розпродажі/акції, не можуть бути повернуті, якщо вони не є дефектними.