Запитання та відповіді
-
Повернення та відшкодування
-
Замовлення та доставка
-
митне оформлення та анулювання
-
платежі та збори
-
кампанії та пропозиції
-
конфіденційність і загальна інформація
-
легітимність і надійність
No Faq Found
ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ
На жаль, у нас немає політики обміну. Клієнт може повернути неправильний, пошкоджений, дефектний товар або товар( з відсутніми частинами або неповний товар. У разі пошкодження товару клієнт повинен повідомити про це призначену кур’єрську компанію та Ubuy протягом 3 днів після доставки, а в інших випадках строк повернення сягає 7 днів після доставки. Наша політика не передбачає розгляд претензій клієнтів після 7 днів із моменту доставки. Просимо вибачення за завдані незручності.
Клієнт має зв’язатися з нашою службою підтримки, щоби повідомити про проблему, пов’язану з пошкодженим, дефектним або неправильним продуктом. Посилання буде надіслано покупцеві на зареєстровану адресу електронної пошти після звернення до служби підтримки.
Поверненню підлягає тільки неправильний, пошкоджений, бракований товар (и) або товар(и) з відсутніми деталями.
- Клієнт має зв’язатися з нами протягом 7 днів після доставки.
- Товар має бути невикористаним і придатним для повторного продажу.
- Товар має бути в оригінальній упаковці, включно з коробкою бренду/виробника, ярликом MRP, керівництвом користувача й гарантійним талоном.
- Товар має бути повернутий покупцем у повній комплектації з усіма аксесуарами, що додаються до нього, або безкоштовними подарунками.
- Поверненню та відшкодуванню не підлягають такі категорії товарів, як предмети жіночого туалету, нижня білизна, купальники, косметика, парфумерія/дезодоранти, безкоштовний одяг, бакалія й делікатеси, ювелірні вироби, товари для тварин, книги, музика, фільми, батарейки тощо.
- Товари з відсутніми етикетками або аксесуарами.
- Цифрові продукти.
- Вироби, які були підроблені або мають відсутні серійні номери.
- Товар, який використовувався або був встановлений покупцем.
- Будь-який товар не в оригінальній формі чи упаковці.
- Відремонтовані або вживані продукти не підлягають поверненню.
- Продукти, які не є пошкодженими, дефектними або відрізняються від того, що було замовлено спочатку.
Клієнт може повернути неправильний, пошкоджений, дефектний товар або товар( з відсутніми частинами або неповний товар. У разі відсутності товару покупець повинен повідомити про це призначену кур’єрську компанію і Ubuy протягом 3 днів після доставки, а в разі інших умов строк повернення досягає 7 днів після доставки. Наша політика не передбачає розгляд претензій клієнтів після 7 днів із моменту доставки. Просимо вибачення за завдані незручності.
Клієнт може повернути неправильний, пошкоджений, дефектний товар або товар( з відсутніми частинами або неповний товар. У разі пошкодження товару клієнт повинен повідомити призначену кур’єрську компанію та Ubuy протягом 3 днів після доставки, а в інших випадках вікно повернення відкрито протягом 7 днів після доставки. Наша політика не передбачає розгляд претензій клієнтів після 7 днів із моменту доставки. Просимо вибачення за завдані незручності.
Для повернення будь-якого товару покупець повинен виконати наступні умови:
- Клієнт має зв’язатися з нами протягом 7 днів після доставки.
- Товар має бути невикористаним і придатним для повторного продажу.
- Товар повинен бути в оригінальній упаковці, включно з коробкою бренду/виробника, керівництвом користувача, гарантійним талоном і ярликом MRP.
- Товар має бути повернутий покупцем у повній комплектації з усіма аксесуарами, що додаються до нього, або безкоштовними подарунками.
Клієнт має зв’язатися з нашою службою підтримки, щоби повідомити про проблему, пов’язану з пошкодженим, дефектним або неправильним продуктом.
Клієнт повинен завантажити всі необхідні зображення і відео з коротким докладним описом проблеми, що допоможе команді розслідувати справу.
Щоби дізнатися більше, будь ласка, перейдіть до розділу наших правил повернення або зв’яжіться з нашою службою підтримки.
ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
У разі повернення товару процес відшкодування розпочнеться тільки після того, як товар буде отриманий, оглянутий і вивчений на нашому складі. Щойно товар буде визнаний придатним для повернення, сума повернення буде зарахована на ваш банківський рахунок/аккаунт Ubuy/початковий спосіб оплати.
Щойно ми ініціюємо повернення, знадобиться приблизно 7–10 робочих днів, щоби сума відобразилася в первісному способі оплати. Однак час повернення коштів на ваш банківський рахунок буде відрізнятися залежно від політики розрахунків вашого банку. У разі з Ucredit сума буде відображена на вашому рахунку Ubuy протягом 24–48 робочих годин. Для отримання додаткової інформації зверніться до нашої служби підтримки.
- Слідкуйте за своїм банківським рахунком, оскільки розрахунки міжбанківських операцій можуть тривати довше, ніж очікувалося.
- Зверніться до свого банку та отримайте ідентифікатор транзакції, готовий до обміну.
- Якщо ви ще не отримали відшкодування, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів.
Щойно товар повернеться на наш склад, ми почнемо повернення коштів. Знадобиться приблизно 7-10 робочих днів, щоб сума відобразилася в початковому способі оплати. Однак те саме змінюється залежно від стандартів розрахунків банку. У випадку Ucredit сума відобразиться на вашому рахунку Ubuy протягом 24-48 робочих годин. Для отримання додаткової інформації зверніться до нашої служби підтримки.
Клієнт може повернути неправильний, пошкоджений, дефектний товар або товар( з відсутніми частинами або неповний товар.
Якщо замовлення не було доставлено або втрачено в дорозі, буде здійснено відшкодування.
Будь ласка, ознайомтеся з політикою доставки й нашою службою підтримки клієнтів для отримання більш докладної інформації.
Замовлення
Ви можете відстежувати своє замовлення за допомогою посилання«Відстежити замовлення», яке ви отримаєте в листі/СМС із підтвердженням замовлення.
Ви можете натиснути на опцію «Відстежити замовлення», доступну в нижній частині сторінки, щоби відстежувати замовлення на нашому сайті.
Користувачі додатку можуть переглянути опцію «Відстежити замовлення», натиснувши на значок меню. У разі потребі зверніться до служби підтримки для подальшої допомоги.
На жаль, ми не можемо змінити товар після оформлення замовлення.
Так, рахунок-фактура може бути надана за запитом. Будь ласка, зв’яжіться з відділом обслуговування клієнтів для отримання допомоги.
- Знайдіть потрібний товар за допомогою нашої глобальної пошукової системи.
- Натисніть на потрібний товар, щоби переглянути більш детальну інформацію про нього.
- Виберіть потрібний товар і вкажіть бажаний розмір і кількість. Після вибору натисніть «Додати в кошик».
- Щоби переглянути кошик, виберіть кнопку «Переглянути кошик». Після цього ви можете вибрати «Продовжити покупки», якщо хочете додати інші товари, або «Перейти до безпечного оформлення замовлення», якщо хочете оформити замовлення.
- Застосуйте купон на знижку, якщо він є.
- Якщо ви хочете продовжити як гість, введіть свою адресу електронної пошти та інформацію про доставку, щоби продовжити.
- Якщо ви є постійним клієнтом, будь ласка, введіть дані для входу в систему, щоби продовжити.
- Якщо ви новий клієнт і хочете зареєструватися, вкажіть свої контактні дані.
- Щоби продовжити, виберіть спосіб доставки.
- Виберіть бажаний спосіб оплати й натисніть на кнопку«Перейти до оплати».
- Ваше замовлення буде розміщено після отримання нами оплати.
Якщо замовлення не доставлено, зверніться за допомогою до нашої служби підтримки або до призначеної кур’єрської компанії.
Доставка
Замовлення зазвичай доставляються протягом строку, зазначеного в способі доставки, обраному клієнтом при оформленні замовлення.
Якщо митні збори сплачує клієнт, доставка буде підтверджена після їх оплати.
Так, перед доставкою ви отримаєте дзвінок/SMS від кур’єрської компанії. Ви можете запланувати доставку відповідним чином.
- Якщо така можливість доступна у вашій країні. Ви можете вибрати, чи сплачувати митні збори, збори та податки заздалегідь або в момент доставки. Ця опція доступна й розраховується під час оформлення замовлення.
- Залежно від країни. Мито, збори та податки можуть стягуватися наперед і розраховуватися під час оформлення замовлення. Покупцеві не потрібно нічого платити під час доставки, і якщо кур’єрська компанія стягує будь-яку суму, зверніться до нашої служби підтримки за допомогою.
- У деяких країнах митні збори та податки не стягуються заздалегідь. Клієнту необхідно буде оплатити ці витрати в призначеній кур’єрській службі.
Товари з вашого замовлення можуть бути відправлені кількома партіями, щоби вони дійшли до вас якомога швидше!
Але не хвилюйтеся! Будь-яка доставка додається до вашого замовлення лише один раз. Вам не доведеться оплачувати її повторно, якщо ви отримуєте своє замовлення декількома партіями.
митне оформлення
- Якщо митні збори були сплачені заздалегідь, клієнту не потрібно нічого платити під час доставки, а якщо будь-яка сума стягується кур’єрською компанією, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки для отримання допомоги.
- У разі, якщо митні збори, мита й податки не були сплачені заздалегідь. Клієнту необхідно буде оплатити ці витрати в момент доставки.
Процедурою митного оформлення зазвичай займається кур'єрська компанія. Однак митні органи можуть запросити від клієнта термінову декларацію або додаткові документи. Вам необхідно якомога швидше надати всі необхідні документи й папери кур’єрській компанії, щоби вона могла пред’явити їх митному органу.
Якщо мито не сплачено наперед із замовленням, клієнт несе відповідальність за сплату митних зборів, оформлення необхідної документації та митне очищення відправлення.
Що стосується кожної такої покупки, здійсненої клієнтом через веб-сайт Ubuy, одержувач у країні призначення в усіх випадках є «Офіційним імпортером» і повинен дотримуватися всіх законів і правил цієї країни призначення щодо продукту(ів). придбані через веб-сайт Ubuy.
Процедурою митного оформлення зазвичай займається кур'єрська компанія. У випадку, якщо вантаж затримується на етапі митного оформлення через відсутність або відсутність належних документів/документів/декларації/державної ліцензії чи сертифікатів, які вимагаються від «Зареєстрованого імпортера»:
- Якщо «зареєстрований імпортер» не надасть митним органам необхідні документи та документи, і в результаті товар(и) буде конфісковано митницею, Ubuy не поверне кошти. Тому ми наполегливо рекомендуємо вам заздалегідь підготуватися та подати відповідні документи на вимогу митних органів.
- Якщо відправлення повертається на наш склад у разі відсутності/відсутності документів тощо з боку клієнта, Ubuy відшкодує клієнту лише вартість придбання продукту(ів). Плата за доставку та повернення не буде включена до відшкодування.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Щоб уникнути затримки відправлення, митниця може вимагати з вашого боку наступні документи:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Митні органи також можуть вимагати додаткові документи, не перелічені вище. Кур’єрська компанія повідомить вас, якщо для оформлення потрібен певний документ.
При попередній оплаті митних платежів жодних інших зборів не стягується.
За митні збори, які не сплачуються заздалегідь, кур’єрська компанія може стягувати такі збори:
- Збори за пересилання
- Збори за зберігання на складі, якщо клієнт не надав необхідні документи у встановлені терміни
- Податки
- Збори за обробку
- Адміністративні збори
скасування
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Перейдіть до свого облікового запису
- У розділі «Нещодавно розміщене замовлення» натисніть на «Скасування» та оформіть замовлення.
- Якщо опція скасування замовлення недоступна, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів для скасування замовлення.
ОПЛАТА
Ubuy не стягує жодних додаткових зборів, крім плати за доставку та митних зборів. Коли ви здійснюєте платіж у певній валюті, ваш банк може стягувати плату за різницю у валюті, якщо сума транзакції в доларах США ($), Євро (€) або будь-якій іншій валюті.
Нижче перераховані поширені способи оплати.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Інші варіанти оплати можна знайти в нижній частині сайту
- Перевірте виписку з вашого банківського рахунку/картки та переконайтеся, що сума була списана з вашого рахунку.
- Зачекайте 24 години. Списана сума буде автоматично повернута на ваш рахунок.
- Зв’яжіться з нашою службою підтримки для отримання подальшої допомоги.
- Для митних платежів: митні/імпортні мита та податки, що стягуються при оформленні замовлення, є оціночними й не є точними. Якщо фактичні митні збори перевищують розрахункові митні збори, розраховані під час оформлення замовлення, UBUY сплатить додаткові збори.
- Для митних зборів, які не були сплачені заздалегідь: митні/імпортні мита та податки будуть розраховані митними органами.
Статус замовлення «в режимі очікування» або «скасовано» означає, що ми не отримали від вас оплату. Якщо сума замовлення була списана з вашого рахунку, але статус вашого замовлення все ще відображається як «очікування» або «скасовано». Ви можете або почекати кілька днів, поки сума буде списана з вашого рахунку, або зв’язатися з нашою службою підтримки для отримання подальшої допомоги.
кампанії та пропозиції
Умови та положення, перелічені в розділі «Акції та пропозиції», дійсні та застосовні лише протягом обмеженого часу. Ці положення та умови не поширюються на вже продані товари зі знижкою.
Ви повинні ввести код купона на знижку у відповідне поле на сторінці кошика або на сторінці оформлення замовлення. Переконайтеся, що немає додаткових пробілів до й після коду або вставлених між ними, коли ви вводите або вставляєте код у вказане поле.
Код купона застосовується лише до ціни товару. Знижки не поширюються на доставку та митні збори.
конфіденційність і загальна інформація
- Ми використовуємо файли cookie на нашому сайті для збору статистики відвідувань, у рекламних цілях і для поліпшення враження користувача від нашого сайту. Ми можемо оновлювати цю інформацію час від часу в міру необхідності.
- Ми рекомендуємо вам регулярно відвідувати цю сторінку, щоби бути в курсі інформації про файли cookie, які ми використовуємо на нашому сайті.
- Ваша згода — ви погоджуєтеся на використання нами й нашими постачальниками послуг файлів cookie, натискаючи на опцію прийняття файлів cookie при відвідуванні нашого сайту.
- Чи можу я відкликати свою згоду?
Так. Якщо ви хочете відкликати свою згоду, вам необхідно видалити файли cookie, що зберігаються на вашому пристрої, у налаштуваннях вашого браузера. Крім того, змініть налаштування браузера на відключення cookies в майбутньому, щоби запобігти збереженню cookies на вашому пристрої.
Ви можете зателефонувати нам, зв’язатися з нами по електронній пошті або в чаті в будь-який час, використовуючи дані, зазначені на сторінці «Зв’язатися з нами».
Реалізовані товари — це товари, які ми замовляємо в продавців із країн-учасниць магазину (США, Великобританія, Китай, Японія, Гонконг і Корея). Ці товари будуть доставлені вам протягом вибраного строку.
Нереалізовані товари — це ті товари , які надаються вам через сторонніх продавців. Ці продавці знаходяться за межами відповідних країн магазину. Таким чином, доставка таких товарів може зайняти від 10 до 40 днів. Ми прискорюємо доставку, щойно вантаж надходить на наш склад.
вирішення проблем
Будь ласка, очистіть файли cookie у вашому браузері перед оформленням замовлення.
- Перейти до інструментів
- Очистити історію
- Очистити файли cookie
- Продовжіть оформлення замовлення після перезапуску/оновлення браузера..
Цей спосыб може дещо відрізнятися залежно від браузера, який ви використовуєте.
Якщо ви все ще не можете оформити замовлення, зв’яжіться з нашою службою підтримки для отримання подальшої допомоги.
безпеки
Усі товари доставляються покупцям із використанням онлайн-рахунку, сформованого після успішної оплати.
Усі адреси доставки реєструються в історії замовлень і перевіряються нашими відповідними відділами перед доставкою.
Якщо система відзначає будь-яку транзакцію як шахрайську, ми перевіряємо це, аналізуючи всі параметри, які використовуються для виявлення шахрайства. У разі сумнівів транзакція буде скасована й кошти будут повернуті протягом 7 робочих днів.
легітимність
Ubuy — це законна глобальна платформа електронної комерції зі штаб-квартирою в Кувейті. Це надійна транскордонна торгова платформа з мільйонами покупців по всьому світу, яка прагне забезпечити найкращій досвід обслуговування клієнтів.
Працівники Ubuy суворо дотримуються всіх протоколів і політик електронної комерції у понад 180 країнах, у яких ми працюємо. Ми прагнемо постійно адаптуватися до мінливого світу електронної комерції, змінюючи й налаштовуючи наші операції для задоволення всіх ваших потреб і вимог.
Усі транзакції, здійснювані через Ubuy, відрізняються високим ступенем безпеки. Ми використовуємо передові системи шифрування в процесі оплати, щоби забезпечити повну безпеку й захист для наших цінних клієнтів. У разі будь-яких малоймовірних подій або суперечок, пов’язаних із неправильним або пошкодженим товаром, повне повернення коштів здійснюється відповідно до політики Ubuy.
Дякуємо вам за підтримку, яку ви надавали нам протягом багатьох років. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
надійність
З моменту заснування в 2012 році Ubuy доставив понад 10 500 000 пакунків. Платформа забезпечує мільйонів клієнтів фірмовими та автентичними товарамив понад 180 країнах світу. Штаб-квартира компанії знаходиться в Кувейті, а послуги надаються за допомогою високозахищеного сайту з використанням новітніх технологій, щоби забезпечити безпечний досвід онлайн-покупок.
Високозахищений сайт Ubuy було розроблено із передовими системами шифрування для здійснення оплати, щоби забезпечити повну безпеку й захист наших цінних клієнтів.
Використання новітніх безпечних технологійUbuy працює на HTTPS, який є більш безпечним протоколом передачі даних. Усі комунікації між вашим браузером і сайтом зашифровані, що означає, що всі транзакції є більш безпечними. Уся особиста інформація захищена надійними мережами, щоби забезпечити безпеку й конфіденційність усіх даних клієнта.
Крім того, інформація шифрується за допомогою технології Secure Socket Layer (SSL), а сайт регулярно сканується. Усі транзакції обробляються через провайдера шлюзу, не зберігаються й не обробляються на наших серверах.
Захист доставки та повернення грошейУ Ubuy для нас важлива безпека ваших посилок. Ми завжди готові подбати про ваші пакування під час будь-якої затримки, яка може статися через затримку рейсу або погану погоду. Ми гарантуємо, що посилки будуть доставлені вам своєчасно, за спрощеною процедурою митного оформлення і навіть під час національних свят.
Ubuy прагне забеспечити кращий досвід обслуговування клієнтів, у разі будь-якої малоймовірної події, повне повернення надається відповідно до політики повернення Ubuy.
Щоб отримати повну інформацію, відвідайте наш сайт. Якщо у вас виникли сумніви чи запитання, зв’яжіться з нами в будь-який час за адресою info@ubuy.com. Ми завжди готові й раді допомогти вам і забезпечити кращий досвід роботи з нами.